Communicatie expert Renske wil doelgroepen raken en activeren
Binnen Value9 ben ik - samen met Ruth Leene - verantwoordelijk voor het onderdeel communicatie van Value9. Wij bombardeerden het ooit tot Value9 Branding + Activation. Waarom? Omdat wij met onze communicatie iets neer willen zetten voor de lange termijn. De doelgroep willen raken en activeren. Logisch dat ik dit niet alleen doe, maar met een heel tof team. Van door de wol geverfde specialisten tot jonge experts met de kennis van nu.
Never a dull moment, dat typeert mijn werkdagen. Ik werk aan zoveel verschillende opdrachten met verschillende collega’s van HR, communicatie en programma management. Ik houd ervan om een project flink in de steigers te zetten, maar produceer net zo graag content voor een campagne.
Iedere maandag start ik opnieuw met een gezond ontbijt en dito lunch om uiteindelijk dat gedurende de week weer volledig los te laten. En ik houd graag onze #dailymile door de stad erin. Want vanuit onze heerlijke kantoorstek wandelen we zo over de Ooster& Westerkade via de Twijnstraat richting de Oudegracht en de Singel. Liefst met een lekker bakkie van KoffieLeute.
Value9 medewerkers hebben een aantal eigenschappen gemeen die ik heel belangrijk vind: positief, vrolijk, gepassioneerd, integer en dedicated. En zo ben ik zelf eigenlijk ook wel.