Projectpagina Werkprikkel

Projectpagina Werkprikkel

WERKPRIKKEL

OPDRACHTGEVER

Werkprikkel

WAT HEBBEN WIJ GEDAAN?

Content creatie, Opzetten van een merk en Social Media onderhouden,

VRAAG

Stel je voor… Je krijgt als Value9 de kans om 3000 gratis – gesubsidieerd door de overheid vanuit NL leert door – coachingstrajecten in de markt te zetten. Hoe pak je dat aan? Nu horen we je denken… há, gratis! Piece of cake. Maar niets is minder waar. Zie maar eens voldoende coaches aan je te verbinden én een goed concept te bedenken dat kandidaten aanspreekt. Daar draaien wij onze hand niet voor om. Met onze collega’s van Value9 HR gingen we aan de slag. In no time stond er een topteam met 25 coaches en rolde we het concept met bijbehorende middelen en content uit.

Het idee was mooi. Door de coronacrisis zouden veel mensen hun baan verliezen. En een coachingstraject zou mensen helpen met het vinden van nieuw of misschien wel ander werk. Maar dit liep anders… Veel minder mensen verloren (gelukkig!) hun baan. En dat maakt dat de behoefte bij de doelgroep anders werd dan gedacht. Lastig? Ja! Onmogelijk? Nee! Uitdaging? Ja, daar houden we van! Dus check.

700+

KANDIDATEN BEGELEID

RESULTATEN

3000+

COACHINGSUREN

25+

BETROKKEN COACHES

RESULTATEN

700+

KANDIDATEN BEGELEID

3000+

COACHINGSUREN

25+

BETROKKEN COACHES

VAN CONCEPT TOT EXECUTIE

Het aanbod op de markt is groot en doelgroep zeer divers. Dus probeer je maar eens te onderscheiden met (weer) een gratis coachingstraject. Daarnaast zit niet iedereen te wachten op een traject met een coach. Onbekend maakt onbemind. Zoals al onze trajecten, startten we ook deze met een moment van bezinning. Koppen bij elkaar. Targets scherp op het vizier. Tijdlijnen en budget helder. Brainstormen tot we een ons wegen. Zo werd Werkprikkel.nl geboren. Van begin tot eind bedacht, gebouwd, ontworpen, socials ingericht, interviews met échte deelnemers en coaches, honderden woorden geschreven, bijgeschaafd en soms weer opnieuw begonnen. Content creatie is all that matters. Content die raakt, alleen daar overtuigen we mee.

Instagram format website 1
Instagram format website 2

THE STORY CONTINUES

We zijn er nog niet … Werkprikkel.nl is altijd work in progress. Inmiddels lanceerden we een nieuwe campagne voor een nieuwe en jongere doelgroep. Op zowel Facebook als Instagram. Met foto’s én video’s. Of het nou online dialoogvoering met kandidaten is, nieuwe video’s maken, interviews of landingspages ontwikkelen: we did it all. Alles om de juiste mensen te bereiken en te activeren. Offline of online. Maakt ons niet uit. Als het elkaar maar versterkt.

Wil je meer weten over dit te gekke project? Bekijk dan www.werkprikkel.nl of neem een kijkje hieronder! Enne, schrijf je vooral zelf ook even in! Want ook voor jou is het leuk en goed eens stil te staan bij je werk en loopbaan.

NOG MEER
VRAGEN?
Vraag ons alles
over dit project!

Daphne de Ruijter
Ideeënbus
daphnederuijter@value9.nl

MEER WERK