Twee jarig bestaan Value9: tijd die voorbij gevlogen is, zonder stilzitten!
Afgelopen september bestond Value9 alweer twee jaar. Een tijd vol gave projecten, energieke nieuwe mensen in ons team en mooie nieuwe klanten. Vanaf de start – of eigenlijk daarvoor al - is Desiree Fokkelman betrokken bij de oprichting van Value9. Wij vroegen haar hoe zij terugkijkt op deze periode.
“It’s been a rollercoaster! Maar positief bedoeld hoor,” zegt Desiree met een grijns en praat verder onder het genot van een kop koffie. Overigens de lekkerste koffie die in Utrecht te krijgen is. “Deze twee jaar zijn zo hard voorbij gevlogen, bizar! Stilzitten is er niet bij geweest. We hebben een vliegende start gemaakt. Waarin we voor fijne opdrachtgevers aan uitdagende vraagstukken hebben gewerkt op het gebied van HR, communicatie en projectmanagement. Soms in een driespan. Dus écht samen in de unieke combinatie van deze expertises. Een mooi voorbeeld hiervan is de lancering van Werkprikkel.nl. De communicatietak bedacht het concept, rolde het uit en voerde activatiecampagnes, HR-experts bogen zich over de inhoud en uitvoer van de loopbaantrajecten en onze programmamanager zorgde dat alles op rolletjes liep.
Natuurlijk zetten we de expertises ook afzonderlijk in en springen onze HR-experts tijdelijk bij op HR-afdelingen bij verschillende organisaties, groot en klein. En, onze communicatie-experts leverden afgelopen jaar een bijdrage aan een grote reorganisatie bij een diagnostisch dienstverlener, maar ontwikkelden ook – bijna als een afdeling op afstand – nieuwe websites, content in breedste vorm en social mediacampagnes.”
Trots
“Waar ik het meest trots op ben? Nou, op het team! Wat een gave ontwikkeling hebben we samen doorgemaakt. Natuurlijk gaat dat met vallen en opstaan, maar we staan er. Samen en altijd met een grote glimlach. Enne, zonder onze opdrachtgevers, geen team zeg ik dan maar. Want met klanten als KLM, Hema, KLM Catering Services, Unilabs, Compass Group, ANWB en De Unie, mogen we ook daar heel trots op zijn. Afgelopen twee jaar hebben wij ruim 7.000 mensen geactiveerd, ondersteund, begeleid en geënthousiasmeerd voor het nemen van een stap in zijn/haar persoonlijke ontwikkeling!
Hoe gaaf is het dat onze HR-toppers bij HEMA alle (locatie)managers door het land hebben mogen begeleiden met een door ons ontwikkeld programma: Directeur Klantzaken. Of de ruim 700 begeleidingstrajecten bij KCS (KLM Catering Services) waarbij we medewerkers ondersteunen in het voeren van een goede dialoog over inzetbaarheid, in de vorm van workshops, trainingen en 1-op-1 gesprekken. Onze communicatietijgers werken dag-in-dag-uit aan wervende campagnes, die dan ook nog eens succesvol zijn. Soms op locatie bij de klant, maar vaak ook vanuit kantoor in Utrecht. En in het geniep werkten ze tussen de drukke momenten door aan onze eigen nieuwe site. Ook gelukt, hahaha!”
“En zo kan ik nog wel even doorgaan…maar dan begint het te lijken op ‘opscheppen’, dat doen we liever niet. Kom maar langs voor een kop koffie of schuif aan bij onze maandborrel (iedere laatste donderdag van de maand), dan vertel ik – of mijn collega’s - je graag meer. Belangrijker vind ik dat we nog steeds iedere dag met plezier aan het werk zijn. Elkaar versterken, beter maken en bij onze opdrachtgevers écht het verschil kunnen maken. Daarbij blijft ons motto: Sparkling to make change happen.”