3.350 mensen laten werken aan hun werkgeluk
Opdrachtgever
Vakbond De Unie
Expertises
- Programmamanagement
- Conceptontwikkeling
- Websiteontwerp en -bouw
- Ontwerp en copy middelen
- Activatie
- Social advertising
- Google advertising
Onze opdrachtgever Vakbond De Unie kwam met een mooie vraag: zet 3.350 gesubsidieerde coachingstrajecten in de markt! Hoe pak je dat aan? Nu horen we je denken… há, gesubsidieerd! Piece of cake. Maar niets is minder waar. Zie maar eens voldoende coaches aan je te verbinden én een goed concept te bedenken dat een brede doelgroep aanspreekt.
Typisch een project waarin onze Value9 disciplines elkaar versterken. In no time stond er een topteam met 95 betrokken HR coaches klaar. Tegelijk bedachten en rolden we het concept met bijbehorende middelen en content uit. Communicatie en content creatie was hierbij in the lead.
Van concept tot executie
Zoals al onze trajecten, startten we deze opdracht met een moment van bezinning. Koppen bij elkaar. Targets scherp op het vizier. Tijdlijnen en budget helder. Brainstormen tot we een ons wegen. Zo werd Werkprikkel.nl geboren. Van begin tot eind bedacht, gebouwd, ontworpen, socials ingericht, interviews met deelnemers en coaches, honderden woorden geschreven, bijgeschaafd en soms weer opnieuw begonnen.
Trots op het resultaat
Werkprikkel.nl was continu work in progress. Liepen de aanmeldingen terug? Tijd voor een nieuwe campagne voor een nieuwe doelgroep. Online dialoogvoering met kandidaten, nieuwe video’s maken, interviews of landingspages ontwikkelen: we did it all. Alles om de juiste mensen te bereiken en te activeren. Offline of online. Maakt ons niet uit. Als het elkaar maar versterkt. En onze coaches? Die coachten en begeleidden dag in dag uit enthousiaste kandidaten. En dat deden ze super goed. Kandidaten beoordeelden onze coaches met 4,7 punten van de 5 en de trajecten werden beoordeeld met 4,5. Daar zijn we trots op!
Wil je meer weten over dit project? Bekijk dan www.werkprikkel.nl